Treeniohjelman lopputulokset

Näin jälkeen päin on helppo miettiä, mitä kymmenessä viikossa sain aikaiseksi. Nyt hieman harmittaa, että tulokset eivät ole suorituksia vain lähinnä ulkonäköön liittyviä muutoksia. Vaaka, mittanauha ja peili kertoo miten kroppa on muuttunut. Olisi ollut erittäin mielenkiintoista tehdä jokin jopa hyvin yksinkertainenkin kuntotesti treenijakson alkaessa ja nyt. No… se on nyt myöhäistä, joten tässä muutama fakta:

– vyötärö kaventui 5 cm
– kiloja lähti 4,5 kg
– peilikuva näyttää “tiivistyneemmältä”
– mikä parasta: jaksaminen ja kunto on parantunut merkittävästi. Jalkojen kestävyys, keskivartalon voima ja juoksunopeus kasvoi viimeisen kymmenen viikon aikana. Se, mikä kärsi: ylävartalon voima, mutta onneksi käsillä ei huipulle mennä!

     Tilanne nyt ja 10 viikkoa sitten – poseeraaminen ei taida ihan olla fitnesstasoa



Huomaan, että nämä raportit ovat kovin ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia. Kuitenkin suurin hyöty, joka kymmenessä viikossa on myös tapahtunut on itseluottamuksen kasvaminen. Kovista treeneistä selviäminen on kasvattanut uskoa omaan tekemiseen ja tuntuu, että mahdottomaltakin tuntuneet treenit ovat olleet saavutettavissa. Tämä sama tulee pätemään Aconcagualla, haastavalta tuntuva huippu tulee varmasti olemaan saavutettavissa.

Nyt olen matkalla Helsinkiin ja edelleen aivan fiiliksissäni eilisestä, mukavaa viikonloppua kamut!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s